תנו לפרחים לדבר עבורכם - משלוחים בכל רחבי הארץ החל מ 30 ₪

נעים להכיר! חנות פרחים רמת גן

תוכן ענינים

כמה נחמד לצאת לטיול בעיר ולראות את כל העסקים, קטנים כגדולים, מציעים לנו את שירותיהם. מה היינו עושים בלעדיהם? 

בתי קפה, מסעדות, חנויות אופנה, כלי בית ונוי, מספרות ועוד רבים וטובים עושים את המיטב לספק לנו את המוצר ו/או השירות הטוב ביותר כדי שנהנה ונחזור אליהם שוב.

ואנחנו? אנחנו יודעים להעריך בתי עסק טובים ואיכותיים אשר "מספקים לנו את הסחורה". העניין הוא, שיש בתי עסק שהעיסוק שלהם כל כך ספציפי ומקצועי, שקשה לנו להעריך במבט ראשון את איכותו, כמו חנויות פרחים.

יש לא מעט קריטריונים אשר הופכים חנות פרחים לאיכותית ואם אנו לא עוסקים בעולם הצומח ביום יום שלנו, קשה לנו לדעת מהם בדיוק.

אז אם גם לכם יצא להזמין זר פרחים או סידור לאדם אהוב ומה שקיבלתם לא היה בדיוק מה שדמיינתם, הכתבה הזו בשבילכם.

איך בוחרים חנות פרחים איכותית באוניליין? למה צריך לשים לב? מתחילים.. 

חנות פרחים רמת גן, עלי דפנה

תמונות המשקפות גודל אמיתי

הכל עניין של זווית ראייה. הרבה פעמים, נוכל לראות תמונה מדהימה של זר גדול, שופע וצבעוני כאשר בפועל מגיע אלינו זר קטן, דל ולא יותר מנחמד.

ואז אנו שואלים את עצמנו: "על זה שילמתי 300 ש"ח?" כן, זה קרה לכולנו בשלב כזה או אחר.

הפתרון כמובן, נמצא בידי החנות עצמה. האם החנות מספקת תמונות להן ישנה השוואה לעצם כלשהו שגודלו ידוע לכולנו? או שמא תמונת המוצר לבדה שלא נותנת לנו שום קנה מידה?

חנות פרחים איכותית, תציע לכם לא רק גודל בס"מ שלא כולם טורחים לקרוא, אלא גם תמונה המשקפת את גודלו האמיתי של המוצר.

זה יכול להיות כל דבר, מכוס קפה לכיסא. אבל הדבר הטוב ביותר הוא, לראות איך המוצר נראה כשאדם אמיתי מחזיק אותו. בפרופורציות הללו, אנו רואים בדיוק כיצד האדם אליו אנו שולחים את הזר יקבל אותו ויחוש אותו.

כשיש תמונה כזו, אנו פשוט לא יכולים להתאכזב כי אנו יודעים את גודלו המדויק של המוצר שהזמנו, בין אם זה זר פרחים או סידור פרחים בכלי מהודר.

חנות פרחים רמת גן, עלי דפנה

טרי יום יום

בדיוק כמו באוכל, פירות וירקות, גם הפרחים שלנו צריכים להיות טריים. מה הטעם לקנות פרחים שלמחרת יקמלו ויאבדו מיופיים? אנו רוצים פרחים שיחזיקו מעמד לזמן רב ומוכנים לשלם על כך.

יש החושבים כי קניית פרחים סגורים והמתנה לפתיחתם תפתור את הנושא, שזה כמובן נשמע הגיוני. רק שאז, אנו מאבדים את המטרה במשלוח פרחים שידהים את המקבל.

אז מה עושים? שוב, הפתרון מצוי בידי החנות. חנות פרחים איכותית היא כזו שתפעיל מקררי ענק אשר יכילו את כל הפרחים הזקוקים לכך. מקררים אלו ישמרו על טריות הפרחים לאורך זמן וכך כאשר הלקוחות רוכשים אותם, הם גם פורחים במלוא הדרם וגם טריים וחזקים ללבלב אצל המקבל למשך זמן רב.

זה נכון שרוב חנויות הפרחים לא מודיעות על גודל המקרר שלהם או אם בכלל יש להם כזה, אבל אם תשאלו, אנו בטוחים כי תקבלו תשובה כנה. 

במעמד זה, נוכל לספר לכם, כי בחנות הפרחים 'עלי דפנה' שברמת גן, מצוי המקרר הגדול ביותר בחנויות הפרחים בישראל. עובדה זו גורמת לחנות לספק את הפרחים הטריים והעמידים ביותר בשוק אשר נותנים תמורה אמיתי לעלותם.

חנות פרחים רמת גן, עלי דפנה

שירות טוב זה שם המשחק

כשאנו מדברים על שירות טוב, אנו לא מדברים רק על חיוך (למרות שזה דבר חשוב מאוד). אנו מדברים על כל הפלטפורמות שהופכות את חיינו, הצרכנים, לקלים הרבה יותר.

אז יש את הפלטפורמות הידועות לכולנו, כמו: שירות בוואטסאפ, טלפון, מענה מהיר ואדיבות. אך בעולם הצומח, יש לנו עוד כמה קריטריונים חשובים שאולי לא תמיד חושבים עליהם בעת הזמנה.

משלוח: השליח הוא אחד האנשים החשובים בעת קבלת הפרחים. תחשבו רגע אחד על האדם האהוב שלכם אליו שלחתם את הזר ומגיע אליו שליח עצבני שעבר עליו יום לא כל כך נחמד.. פחות מתאים, נכון? 

מה עושים? מבהירים כמה חשוב לכם אופן המשלוח ושואלים מיהו השליח שיבצע אותו, כך תוכלו גם להשאיר תגובה מפרגנת באתר החנות. ואם ממש בא לכם, תוכלו גם להעניק לשליח טיפ עוד לפני שבוצע המשלוח, בטוח שיהיה לו יום הרבה יותר נחמד.

דיוק: החשוב ביותר מבחינת דיוק, הוא דיוק בזמני משלוח. כמה פעמים קרה לכם שתיאמו אתכם שעת הגעה (של כל דבר שמגיע במשלוח) ופשוט לא הגיעו בזמן? בטוחים שלא מעט.. 

דבר כזה, במשלוח פרחים בהפתעה, פשוט לא יכול לקרות!

מקבל המשלוח לא מודע לעובדה שהוא הולך להיות מופתע ואנו עומלים קשה לדעת בדיוק היכן יהיה ועד מתי כדי להפתיע אותו. אי דיוק בזמן המשלוח יכול לגרום לכך שהוא פשוט יתפספס ולא יתקבל, או שיתקבל באיחור ושההפתעה כבר איבדה מטעמה.

בנוסף, לפעמים יש ניואנסים קטנים שלנו הם חשובים כל כך, אך לחנות, זה לגמרי יכול להתפספס. לדוגמא, להוסיף לזר קיסם עם פרפר בצבע סגול, כי פרפר והצבע סגול הם הדברים הכי אהובים על החברה שמקבלת את הזר אך החנות מוסיפה חיפושית משה רבנו אדומה במקום.

באותו הרגע, איבדנו את מה שרצינו לומר במשלוח רק בגלל חוסר תשומת לב וחוסר דיוק. 

כדי שהדברים הללו לא יקרו לכם, אנו ממליצים לקרוא את התגובות שיש לחנות באינטרנט טוב טוב לפני ההזמנה. אתם בטוח תמצאו מילה או שתיים על דיוק או חוסר דיוק ותכולו להבין כמה החנות משקיעה תשומת לב ושירות אישי לכל לקוחותיה.

חנות פרחים ברמת גן

אחרי שהבנו מהם הנושאים החשובים לבחינה טרם הזמנת פרחים אונליין, חשוב שתכירו את האזור שלכם. ברמת גן, ישנן כ 47 חנויות פרחים

כל חנות נמצאת במקום אחר בעיר, אך לא כולן מציעות את אותם הפרחים או השירותים. כנסו לאתר החנות, בחנו את הביקורות, התגובות והדירוגים (חשוב שיהיו כמה שיותר כאלו) כאשר אתם מצוידים בכל הכלים לבחירת החנות המועדפת עליכם.

אחרי שהזמנתם וקיבלתם את המוצר, שתפו גם אתם בחוויה שלכם כמה שיותר, כדי שהבאים בתור, יוכלו להסתייע בכם ולהפיק את המירב מהזמנה אונליין.

דילוג לתוכן