איזו מתנה אנחנו מחפשים?

חיפוש

אפשר לחפש נישואין יום הולדת וכ'ו

משלוחי פרחים ברעננה

משלוחי פרחים ברעננה עלי דפנה

רעננה היא עיר באזור השרון בישראל, השייכת למחוז המרכז. היא הוכרזה כעיר בשנת 1982. היער גובלת במזרח עם כפר סבא ועם הרצליה. רחובה הראשי של רעננה הוא רחוב אחוזה.

בשנת 1921 הוחלט על הקמת היישוב, בשנת  1922 עזבו שתי עגלות עמוסות בציוד רב מתל אביב הקטנה לשטחה של המושבה. תשעת המתיישבים הראשונים הלכו ברגל מאחורי העגלות. ירחע מונה כמנהל המושבה מטעם "אחוזה", וחילק לאנשים את תפקידיהם הראשונים. שני פועלים הלכו לגזום ענפי אקליפטוס מהחורשה בכפר סבא לבניית סוכה שתשמש מטבח וחדר אוכל עבור המתיישבים אשר הגיעו לבנות את המושבה .

בימים הראשונים עסקו המתיישבים בחפירות באר מים, לאחר שבועיים של חפירות נמצאו מים בעומק של 38 מטר. 

בראשיתה הוקמה רעננה כמושבה חקלאית. גידולי טבק ומשק החלב היו הענפים החקלאיים העיקריים שעליהם התבססו המתיישבים הראשונים. הכניסה לענף ההדרים, בסוף שנות העשרים של המאה ה-20, הייתה נקודת ציון בהתפתחותה של רעננה. לאחר מלחמת העולם השנייה הוא התאושש ממשבר קשה והמשיך להיות הענף המוביל ברעננה במשך שנים רבות.

הזמנת פרחים ברעננה באינטרנט

עלי דפנה מציעה לכם את האפשרות ליהנות משירות משלוחי פרחים מפנק ומשובח ברעננה. באמצעות חנות הפרחים מקוונת ונוחה אליה אפשר להיכנס מכל מקום ובכל זמן.
כל שעליכם לעשות הוא לחפש בגוגל: "פרחים ברעננה" ולהיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולבחור את זרי פרחים שתרצו לכל אירוע ואנחנו כבר מתחילים להכין את הזר עבורכם.  

כל לקוח של עלי דפנה יקבל יחס אישי החל מרגע ההתקשרות הראשונית ועד לרגע סיום תהליך ההזמנה.
צוות עלי דפנה יעמוד לשירותכם ונשמח לסייע בנוסף ניתן ליצור קשר דרך הצאט הנוח באתר ונציג יחזור אליכם תוך זמן קצר. 

תשומת לב קטנה עושה את כל ההבדל

משלוח פרחים לרעננה בהחלט מהווה הפסקה קצרה מהסצנה הכל כך אינטנסיבית של החיים, בין אם אתם עובדים במשרד או שאתם עובדים מחוץ למשרד,
קבלת סידורי פרחים או מארז שוקולדים ומתנה קטנה מאדם קרוב ואהוב זו הפסקה מרעננת מאוד וקבלת אנרגיה חיובית ביום עמוס!

לא חסרות סיבות כדי לגרום לאתנחתא קצרה של אושר וחיוך על הפנים אבל בהחלט לא חייב לחפש סיבות אלא סתם ככה לתת הרגשה טובה באמצע היום. קיימות הרבה מאוד דרכים לגרום לזה לקרות – אך הדרך היעילה, הקצרה והמרגשת ביותר זה כמובן משלוח זר פרחים. כדי לאחל לאדם קרוב יום הולדת שמח, לברך את היולדת ולשלוח לה זר פרחים מפנק ישירות לחדר הלידה, לאחל חג שמח או שבת שלום אנו מבטיחים לכם שהתגובה לא תאחר לבוא וכמות המחמאות והברכות שתקבלו בחזרה היא עצומה. 

קצת עלינו- עלי דפנה- חנות פרחים

אנחנו בעלי דפנה שמים דגש על שירות מקצועי ואמינות ללקוחות אנו פועלים כבר 30 שנה ובעלי ניסיון עשיר.

חשוב לנו ביותר להעניק ללקוחות שלנו שירות נעים ונגיש תוך כדי שמירה והקפדה על איכות מקצועית בלתי מתפשרת.

צוות השזורים העומדים לרשותכם המתאפיינים בניסיון עשיר, יצירתי וחדשני בתחום יסייע לכם בבחירה ועיצוב זר פרחים המתאים לכל אירוע.

דילוג לתוכן