פרחים הם גם יהלומים

תוכן ענינים

בורסת היהלומים ברמת גן היא אחת ממרכזי המסחר ביהלומים היוקרתיים בעולם והגדולה ביותר בעולם. הבורסה ליהלומים ממוקמת בעיר רמת גן, בין רחובות אבא הלל וז'בוטינסקי והיא ביתם של מאות יהלומנים, סוחרים ויצרנים. 

בין שלל השירותים המוצעים במתחם הבורסה ליהלומים וחנויות תכשיטים בפרט ניתן למצוא משרדי עורכי דין, רואי חשבון, בנקים, חברות הייטק ועסקי מזון ועל כן הוא אחד ממרכזי העסקים התוססים והחשובים ביותר במדינה.

חנות פרחים בורסה רמת גן

בעולם שלעתים קרובות מתמקד בערך החומרי, חנות פרחים מספקת תזכורת לכך שיש בחיים יותר מאשר רק עושר. ומוסיפה מגע אנושי לעולם שלעיתים יכול להיראות לא אישי ומרוחק.

חנות פרחים עלי דפנה מספקת שירות משלוחי פרחים לסידורי פרחים וזרי פרחים לעסקים ולמשרדים בתוך מתחם הבורסה. שירות זה חיוני מסיבות רבות, שכן פרחים ממלאים תפקיד חיוני בפעילות השוטפת של עסקים רבים בתחום האירוח.

, עלי דפנה

פרחים בעולם העסקים

אחת הסיבות שפרחים כל כך חשובים בעסקים היא שניתן להשתמש בהם כדי להביע הכרת תודה, קבלת פנים ואירוח. לדוגמה, יהלומן עשוי לרצות לשלוח זר ללקוח כדי להביע תודה על עסקה מוצלחת או לחגוג הישג אבן דרך. במקרה זה, חנות פרחים קרובה לבורסה ליהלומים היא דרך נוחה ויעילה להבטיח שהמשלוח יתבצע בזמן ובמקצועיות.

יתרה מכך, פרחים משמשים גם ליצירת אווירה מסבירת פנים ואטרקטיבית במתחם הבורסה. הם יכולים לשמש לקישוט הלובי, אזורי קבלה וחדרי ישיבות, ולהוסיף אלגנטיות לחלל. אגרטלים  עם פרחים טריים וריחניים יוצרים רושם ראשוני חיובי עבור לקוחות ומבקרים, לגרום להם להרגיש רצויים ומוערכים. במיוחד באירועי שבוע היהלומנים בהם מבקרים מהות יהלומנים מכל העולם. 

, עלי דפנה

שירותי פרחים במתחם הבורסה

ישנו ביקוש רב לשירותי פרחים מכל הסוגים במתחם הבורסה ברמת גן שכן מתקיימות המון ועידות, כנסים ,אירועי חברה שמצריכים זרי פרחים לאירועים . אנו מחזיקים בצוות שוזרות מיומנות המעצבות סידורי פרחים מדהימים בהתאמה אישית לכל אירוע בהתאם למאפייני האירוע, בזכות הידע הרחב והניסיון שלנו בעיצוב אירועים שונים ומגוונים.

אנו בעלי דפנה חנות פרחים רמת גן בורסה, מכירים בחשיבותם של פרחים בעולם עסקי היהלומים, והעסקים בכלל ומספקים מגוון רחב של זרי פרחים וסידורי כדי לענות על צרכי הלקוחות. שושנים וחבצלות קלאסיות ועד סחלבים אקזוטיים ופרחים טרופיים, בחנות שלנו יש משהו שמתאים לכל אירוע. 

כמו כן במידה ותרצו לפנק את אחד העובדים בזר פרחים ליום הולדת , זר פרחים ליום נישואין , משרה חדשה ,קידום וכו'. אנו נותנים לכם את האפשרות לשילוב של פרחים ובלונים , יינות, שוקולדים מובחרים והכול תוך שמירה על טריות הפרחים , שירות אדיב, מקצועי ומענה מהיר לכל בקשה !

, עלי דפנה

– חנות פרחים עלי דפנה – מתחם בורסה

ארלוזרוב 81 רמת גן

א-ה 20:00 – 08:00

שישי 16:00 – 08:00

03-6738020

דילוג לתוכן