תנו לפרחים לדבר עבורכם - משלוחים בכל רחבי הארץ החל מ 30 ₪

עלי דפנה – חנות פרחים ברמת גן

תוכן ענינים

עלי דפנה היא חנות פרחים רמת גן בין הוותיקות במרכז העיר, עסק משפחתי נוסד בשנת 1990 ממוקמת ברחוב ארלוזורוב המרכזי המובילה בתחום משלוחי פרחים ברמת גן, מהווה בית ומרכז הזמנות של זרי פרחים ומתנות לכל אירוע.
המוטו המרכזי הוא פשוט לתת לפרחים לדבר במקומכם. בשביל לרגש לא צריך יותר מידי. עם מבחר גדול מאוד של זרים, סידורי פרחים, מתנות ומארזי שוקולדים תוכלו להעניק לקרובים שלכם את המתנה המושלמת.

עלי דפנה - חנות פרחים ברמת גן, עלי דפנה

רמת גן – ריאה ירוקה בתוך גוש דן

רמת גן היא העיר הירוקה ביותר בישראל , כאשר 25% משטחה הם שטחים ירוקים. רבע משטחה של העיר רמת גן מכוסה בשדות, עצים הנטועים בגנים וברחובות. על כן נקרא שמה גם "עיר הגנים" בשל הצמחייה והפרחים וכמובן הגינות המטופחות בשטחה. התושבים והמבקרים בעיר נהנים ממתחמים ירוקים מפותחים בל ליבו הפועם של מרכז הארץ.
הפארק הלאומי הוא שטח שגודלו יותר מ – 1000 דונם של ריאה ירוקה, מדשאות, עצים ופרחים וכמובן אגם מלאכותי. נחשב לפארק השני בגודלו בארץ אחרי פארק הירקון. בנוסף ברמת גן ישנו פארק דוד ממוקם במרום נווה נחשב גם הוא לפארק בסדר גודל לא קטן. 

עיר בתנופה כלכלית

בנוסף לעובדה שהעיר רמת גן נותנת דגש רב לאיכות הסביבה ורמת החיים נוצר פיתוח ענפי כלכלה חדשים ורמת גן הפכה למרכז תעשייתי חשוב בישראל.
מתחם הבורסה הוא מרכז כלכלי חשוב במדינת ישראל עם אלפי עסקים בתחומים שונים ומגוונים לרבות ענף התכשיטים, יהלומים והייטק. במרכז עסקים כל כך גדול ותונעה גדולה של אנשים יום יום לעבודה, קל מאוד להישאב לשגרה אפורה יומיומית ויש הרבה דרכים לשבור אותה ע"י משלוח פרחים נחמד לאדם קרוב , או זרים מתוקים כדי להמתיק את היום.

חנות פרחים רמת גן – לחברות וארגוני עובדים 

מחקרים רבים מצביעים על כך השקעה ברווחת העובד ושבירת השגרה האפורה מעלה את תפוקתו והפרודוקטיביות.
בעלי דפנה ניתן למצוא מגוון גדול של זרים, סידורים ואריזות שי, כמו כן עיצוב ושזירת פרחים לאירועים עסקיים ואירועי חברות. קיימים הסדרים ומבצעים מיוחדים לחברות וארגוני עובדים!
לשם כך נדרש יכולת מענה מקצועי ושירות מהיר לכמויות גדולות בפריסה ארצית ולוגיסטיקה מתאימה עם למעלה מ-30 שנות שירות , מקצוענות ואהבה
לפרטים ומידע נוסף לחצו כאן

עלי דפנה - חנות פרחים ברמת גן, עלי דפנה

חנות פרחים ברמת גן – גם באינטרנט

חנות האינטרנט עלי דפנה מציעה לכל לקוחותיה שירות משלוחי פרחים ברמת גן והסביבה. באתר ישנו מבחר עצום של זרי פרחים, קישוט רכב לחתונה , זרי כלה, בלונים, כרטיסי ברכה, סידור מארזי שוקולדים ומתנות שתוכלו להעניק לאהובים שלכם את המתנה המושלמת!
באתר מוצגים הפריטים בחנות בתמונות ברורות וגדולות ותהילך ההזמנה מאוד פשוט ונוח, מיד מקליטת ההזמנה בחנות הצוות מתחיל לעבוד על ההזמנה. ניתן לעקוב אחר המשלוח לקבלת שליטה מקסימלית על לוחות הזמנים ובקרה.

ישנם הרבה סוגי זרים, עציצים ומתנות שיכולים להעניק הפסקה מרעננת, ננסה להציג את הפופולריים והעיקרים ביניהם. 


מכתמים – זר פרחים מדהים מפרחי שדה כפרי ושופע בצבעי אדמה – צהוב , כתום , אדום צבעים עזים מעוררים מצב רוח . לצפייה לחץ כאן
פרלין ופרח – סידור מרגש בקופסה עם פרחים ושוקולדים היוצרים אווירה חגיגית ורומנטית

מתנה מרגשת ליולדת או לציון יום נישואין. לצפייה לחץ כאן

טוסקנה – מתנה מרגשת ליום הולדת ונישואין או מעבר דירה בשילוב של בקבוק יין קיאנטי,
זר "גיבסניות" צבעוני בתוך שקית דקורטיבית. לצפייה לחץ כאן

טריו סוקולנטים – שלושה זנים של צמחים ממשפחת הסוקולנטים בשלושה כלי בטון מעוצבים
מתנה מאוד שימושית למשרד להתחלת עבודה חדשה או לחנוכת בית, השקייה מועטה מאוד בזכות העלים הבשרניים. לצפייה לחץ כאן 

שמים לבנים – עציץ ספטיפיליום 18" בתוך כלי פלסטיק ברזילאי. מעשיר את חלל הבית או המשרד בצבע ירוק ולבן ומכניס אור וטבע לחלל. מתנה מושלמת לחנוכת בית 

בית חדש, תחילת עבודה חדשה. לצפייה לחץ כאן

נשיקה צרפתית – סידור פרחים אדומים בשילוב של ורדים בכלי זכוכית – לתת לפרחים לדבר ולבטא את הרגש. מתנה רומנטית באמצע היום לצפייה לחץ כאן

זר כלה חן – אחד ממגוון זרי כלה השזור מורדים לבנים בשילוב פרחים לבנים. זר קלאסי ואלגנטי ליום מיוחד לצפייה לחץ כאן

עלי דפנה - חנות פרחים ברמת גן, עלי דפנה

עלי דפנה

הצוות שלנו מורכב מ שוזרות מיומנות ומקצועיות המעצבות סידורים עכשווים ותמיד מתעדכנים בטרנדים החמים שיוצאים.אנו שמים דגש מיוחד על טריות הפרחים המגיעים ישירות מהחקלאי ונשמרים בתנאים אופטימליים! והכי חשוב מהכל זה האהבה הגדולה למקצוע!
מחכים לכם אצלנו חנות פרחים ברמת גן או פשוט להיכנס לאתר – לחץ כאן

למפת הגעת לחנות לחץ כאן

דילוג לתוכן