עלי דפנה חנות פרחים מסבירים: כך תקשטו את האירוע הבא שלכם

תוכן ענינים

פרחים הם תוספת נהדרת לכל אירוע או מקום. הם מעניקים יופי, צבע ורעננות, ומוסיפים תחושה חגיגית. עם זאת, ישנם סגנונות עיצוב פרחים רבים ושונים, וחשוב לבחור את הסגנון המתאים ביותר לאירוע או למקום.

יש לכם אירוע בקרוב? מעוניינים לקשט אותו בפרחים שיביעו מסר מסוים? אתם לחלוטין יכולים לעשות זאת.

סגנונות עיצוב בעולם הפרחים

כשאנו מעוניינים לקשט ולעצב את האירוע שלנו, חשוב שנבין איזה סגנון אנו מעוניינים לאמץ. לא בטוחים באיזה סגנון חשקה נפשכם? הנה כל הסגנונות שאתם צריכים להכיר:

סגנון קלאסי

סגנון קלאסי הוא הסגנון העיצובי הפופולרי ביותר. הוא מאופיין בשימוש בפרחים טריים, איכותיים ובצבעים עדינים. סידורי פרחים בסגנון קלאסי הם בדרך כלל סידורים עגולים או אליפסיים, והם נעשים בדרך כלל עם חוט כותנה או סרט.

, עלי דפנה

סגנון מודרני

סגנון מודרני הוא סגנון עיצובי נועז וחדשני. הוא מאופיין בשימוש בפרחים בצבעים עזים ובצורות לא שגרתיות. סידורי פרחים בסגנון מודרני הם בדרך כלל סידורים אסימטריים, והם נעשים בדרך כלל עם חוט מתכת או רשת.

סגנון כפרי

סגנון כפרי הוא סגנון עיצובי טבעי ופשוט. הוא מאופיין בשימוש בפרחים עונתיים, בעלי גוונים פסטליים או טבעיים. סידורי פרחים בסגנון כפרי הם בדרך כלל סידורים פשוטים, והם נעשים בדרך כלל עם חוט פשתן או כותנה.

סגנון מינימליסטי

סגנון מינימליסטי הוא סגנון עיצובי מאופק ורגוע. הוא מאופיין בשימוש בפרחים מעטים, בצבעים בהירים. סידורי פרחים בסגנון מינימליסטי הם בדרך כלל סידורים קטנים, והם נעשים בדרך כלל עם חוט דק או בלעדיו.

כך תבחרו את הסגנון המתאים ביותר עבור המאורע

כאשר בוחרים סגנון עיצוב פרחים, יש לקחת בחשבון את האירוע או המקום עבורו נועדו הפרחים. לדוגמה, עבור אירוע חתונה, ניתן לבחור סגנון קלאסי או מודרני, בהתאם לאופי האירוע והרצונות של הזוג. אם הזוג הוא נועז, כזה שחי על הקצה ואוהב לעשות חיים משוגעים, ככל הנשראה סגנון מודרני יעשה את העבודה ויעטוף את החתונה באופי הזוג המאושר. 

עבור אירוע חברה, ניתן לבחור סגנון כפרי או מינימליסטי, בהתאם לאופי העסק והמסרים אותם רוצים להעביר. אם החברה שלכם היא חברה העוסקת לא מעט בתחום הקיימות, תורמת לקהילה ובעלת מסרים סביביתיים, הסגנון הכפרי יכול להתאים לה במדויק.

בנוסף, יש לקחת בחשבון את המקום בו ימוקמו הפרחים. 

, עלי דפנה

הנה כמה דוגמאות:

עבור שולחן אירוח, ניתן לבחור סגנון קלאסי או כפרי, בהתאם לגודל השולחן והסגנון העיצובי של המתחם. במידה ומדובר בשולחנות קטנים עם מפה קלילה או ללא מפה כלל, כשאי לבחור בסגנון כפרי.

אם השולחנות ארוכים וגדולים "שולחנות אבירים", עם מפות מסוגננות ומעוצבות, כדאי ללכת על עיצוב פרחים קלאסי.

, עלי דפנה

עבור זר כלה, ניתן לבחור סגנון קלאסי, מודרני או כפרי, בהתאם לאופי הכלה והשמלה. אם השמלה של הכלה עדינה, נשפכת מבד חלק וטהור, כדאי ללכת על סגנון זר כפרי. 

אם שמלת הכלה מוקפדת, עם מחוך וקווים תפירה ברורים, כדאי ללכת על זר בסגנון קלאסי.

טיפים לעיצוב פרחים

להלן כמה טיפים לעיצוב פרחים:

– פרחים טריים תמיד עושים את העבודה. הם מקרינים טוהר, יופי, בריאות ורעננות. השתמשו אך ורק בהם ואל תחסכו בנושא הזה.

– בחרו פרחים בצבעים ובצורות המתאימים לאירוע או למקום. שימו לב לגובה הפרחים, לגודל עלי הכותרת- הכל חשוב כשמחפשים הרמוניה מושלמת במתחם האירוע.

– הקפידו על סימטריה או אסמטריה בהתאם לסגנון העיצוב המבוקש. עיצוב חדשני לא שגרתי מחייב אסימטריה, אל תחששו מזה.

– הוסיפו אלמנטים נוספים, כגון עלי כותרת, ענפים או פריטי דקורציה, כדי להוסיף עניין לעיצוב. חשוב לזכור לא להגזים. לפעמים פחות הוא יותר.

, עלי דפנה

זקוקים לסיוע באירוע שלכם?

אנחנו מאמינים שלכל אחד יש את היכולת לעצב את האירוע שלו. עם קצת מחשבה ויצירתיות, תוכלו ליצור עיצובי פרחים יפים ומקוריים שיהפכו כל אירוע או מקום למיוחד יותר. 

יחד עם זאת, לא לכולם יש את הזמן להשקיע בכך. ולפעמים, האירוע כל כך חשוב לנו שאנו מעדיפים לשכור את שירותיו של מקצוען העוסק בתחום במשך שנים ויודע בדיוק מה הוא עושה- זה לגמרי מובן.

מחפשים סיוע בעיצוב פרחים רמת גן והסביבה? אנחנו כאן בשבילכם. יש לנו המון רעיונות, ניסיון וסבלנות כדי להגשים לכם את כל החלומות.

דילוג לתוכן