פרחים ביום החתונה 

תוכן ענינים

פרחים הם חלק בלתי נפרד מכל חתונה, מלבד המסורת עתיקת היומין הם מוסיפים יופי ואלגנטיות ליום המיוחד והמשמח. פרחים משמשים לקישוט חלל האירוע, רכב החתונה, עיצוב חופה, עיצוב השולחנות וכמובן היהלום שבכתר – זר הכלה. 

בבלוג זה נדבר על היום המיוחד ותפקידם החשוב של הפרחים באירוע, כיצד לבחור זר כלה ומדוע חנות פרחים עלי דפנה ברמת גן היא הבחירה המושלמת לפרחים ביום המיוחד שלכם.

תפקידם החשוב של הפרחים באירוע

ראשית, בואו נדבר על הצורך בפרחים ביום החתונה.
פרחים הם חלק בלתי נפרד מחתונה, והם משרתים מטרות שונות, החל מקישוט ועד סמליות. הצורך החשוב ביותר הוא שהפרחים יהיו פרחים טריים ואיכותיים. 

בנוסף רצוי שהפרחים יתאימו לקונספט ועיצוב החתונה. לדוגמא, אם מדובר בחתונה כפרית, ניתן להשתמש בפרחים כגון חמניות, חינניות ולבנדר. מצד שני, אם מדובר בחתונה מודרנית יותר, אז ניתן להשתמש בפרחים אלגנטיים כמו ורדים, חבצלות וסחלבים.

בנוסף לפרחים, ישנם אלמנטים נוספים שצריך לקחת בחשבון, כמו קישוט רכב לחתונה, עיצוב החופה ועיצוב השולחנות באירוע.

קישוט רכב החתונה צריך להשלים את הזר של הכלה, הוא יכול להיות עדין ואלגנטי או מורכב יותר. הדבר החשוב ביותר זה שיהיה לפי טעמו ובחירתו של החתן שמכיר את הכלה הכי טוב ויודע בדיוק מה היא אוהבת.
עיצוב חופת החתונה באמצעות פרחים צריך להיות מותאם לאופי והסטייל של החתן והכלה ויש לשלב את נושא החתונה ואת הצבעים שהם בחרו לאירוע. עיצוב שולחן האירוע צריך כמובן גם להתאים לקונספט החתונה ולאופי הזוג המאושר.

זר כלה, עלי דפנה

היהלום שבכתר – זר כלה

זר הכלה הוא אחד הדברים החשובים ביותר ביום החתונה, הוא צריך לשקף את אישיותה וסגנונה של הכלה. כאשר בוחרים זר כלה, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא שמלת הכלה. הזר צריך להשלים את השמלה ולא להאפיל עליה. אם שמלת הכלה פשוטה אז ניתן להשתמש בזר מורכב ומשוכלל יותר לעומת זאת אם שמלת הכלה משוכללת יותר אז יש להשתמש בזר פשוט יותר.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא קונספט החתונה ומערך הצבעים באירוע. העדיפות היא שזר הכלה יהיה בהרמוניה עם שאר הפרחים המשולבים באירוע. לדוגמא, אם קונספט החתונה הוא חתונה כפרית בטבע, אז ניתן להשתמש בזר המורכב מפרחי בר וירק. מצד שני, אם מדובר בחתונה מודרנית יותר אפשר יהיה להשתמש בזר המורכב ורדים וסחלבים.

בסופו של דבר, לתשומת ליבו של החתן – יש לקחת בחשבון את העדפותיה האישיות של הכלה. זר הכלה צריך לשקף את אישיותה וסגנונה של הכלה, והוא צריך לגרום לה להרגיש יפה ובטוחה ביום חתונתה.

כיצד נבחר את חנות הפרחים המתאימה? 

בכל הנוגע לבחירת חנות הפרחים דרכה תעצבו את האירוע שלכם, מומלץ לבדוק כי מדובר בחנות ותיקה ובעלת ניסיון שכן אירוע החתונה הוא אירוע של פעם בחיים (לפחות כך השאיפה) ואף אחד לא מעוניין להתחיל ברגל שמאל. 

ישנם לא מעט חנויות פרחים ברמת גן, תל אביב וגוש דן שמספקים את השירותים ויש את חנות פרחים ברמת גן – עלי דפנה, אנו חנות פרחים מוכרת ברמת גן, ומספקת פרחים יפים ואיכותיים לחתונות מזה שנים רבות. היתה ועדיין יש לנו הזכות ללוות זוגות רבים ביום המיוחד שלהם. 

אחת הסיבות לבחור בחנות פרחים עלי דפנה היא מבחר הפרחים הרחב שלנו. אנו מציעים מגוון של פרחים, מוורדים וחבצלות קלאסיות ועד סחלבים אקזוטיים ופרחים טרופיים.
אנו גם מציעים מגוון של צבעים, מפסטלים רכים ועד גוונים נועזים ותוססים, כך שתוכל לבחור את הפרחים המושלמים שיתאימו לקונספט החתונה שלכם. 

זר כלה, עלי דפנה


סיבה נוספת לבחור בחנות פרחים של עלי דפנה היא ההקפדה על הפרטים הקטנים. אנו מבינים שכל חתונה היא ייחודית, ולוקחים את הזמן כדי להקשיב לצרכים והעדפות של הזוג הנרגש.
צוות החנות מנוסה ויכול ליצור סידורי פרחים מדהימים לחתונה שיעלו על הציפיות.

אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק כדי ליצור סידור פרחים לחתונה מותאם אישית המשקף את הסגנון והאישיות של החתן והכלה.

והעיקר שיהיה במזל!

דילוג לתוכן