תנו לפרחים לדבר עבורכם - משלוחים בכל רחבי הארץ החל מ 30 ₪

כיצד לעצב את הבית עם צמחים מלאכותיים

תוכן ענינים

צמחים, עלי דפנה

על פי תורת הפנג שוואי שמגיעה מהמזרח, צמחייה מחיה כל פינה ותורמת לזרימת אנרגיית החיים. את הצמחייה נכון לשים בפינות חשוכות, שאינן נהנות ממעברי אוויר טבעיים ובפינות נסתרות. כיצד לעצב את הבית עם צמחים מלאכותיים וליהנות מאווירה יוקרתית ונעימה?
עץ בפינת הקריאה

עבור רבים פינת הקריאה הינה כורסה מרופטת הניצבת לצד שידה או ספרייה. אך בפינת הקריאה טמונה יכולת גבוהה לשמש כפינה של רגיעה והרפיה מהמולת היום. פינת הקריאה יכולה להיות כחלק ממרפסת סגורה או במרחק מה מפינת הישיבה המרכזית בחלל האירוח, אך עליה להיות נפרדת. אחת הדרכים ליצור תחימה טבעית ולשמר אווירה רגועה בחלל היא באמצעות הצבת צמחים מלאכותיים לבית. אלו יכולים להיות עצים שונים מסוג פיקוס למשל אשר ניחן בעלים ירוקים ממשי וגזע טבעי, שמגיע בסלסלת קש יוקרתית. או עץ בוגונבילה, שעשוי אף הוא מעלי משי וגזע טבעי ומגיע במבחר צבעים. עצים אלו גבוהים דיים על מנת לספק את הפרטיות הנדרשת למרחב אך עדיין מאפשרים שמירה על קשר עם מוקדים אחרים בחלל.

****נוף של עציצים באזור המטבח

צמחים, עלי דפנה

החיים במרחב העירוני הסואן והצפוף מרחיקים רבים מאתנו משהיה בקרבת מוטיבים טבעיים. כשבחוץ בטון ואפור הנפש משוועת למעט צמחייה ירוקה, שתפריח את השממה. באמצעות צמחים מלאכותיים לבית ניתן לשדרג את הנוף הניבט מן החלון. את הצמחייה תוכלו להציב על גבי אדניות המותקנות מחוץ לחלון המטבח, או על קירות המטבח עצמם לצד סירים ומחבתות תלויים או מתקן נוי עבור התבלינים שלכם.. אין ספר שהאוירה במטבח תשנה כשיש צמחייה בחדר בו כולכן נפגשים לסעוד או סתם לשבת על כוס קפה בסופו של יום ארוך.

אווירה של ספא בחלל הרחצה

רוב רובה של האוכלוסייה בארץ ובעולם מעידה ששעת הרחצה היא השעה המרגיעה ביותר במהלך היממה. רחש המים הזורמים, ניחוח הסבון, מגע המגבת הרכה והחמימה בעור מעניקים חוויה מרנינה לנפש. אחת הדרכים לשדרג חללי רחצה היא באמצעות הוספת עציצים מלאכותיים ופרחי משי. אודות לעיצובם ולאיכותם, אלו נהנים ממראה טבעי שנשמר לאורך זמן. שילוב של עציצים מלאכותיים לצד הכיור, אל מול הדלת ומעל נישות קיימות בקירות יעניק אווירה נעימה אף יותר ויעשיר את חווית הרחצה.


צמחים, עלי דפנה

היתרונות של צמחיה מלאכותית בחיים המודרניים

צמחייה מלאכותית מהווה פתרון נגיש וגמיש עבור אלו המעוניינים לעצב את ביתם באווירה רגועה עם זיקה לטבע. עציצים מלאכותיים נחשבים לקלים עד מאוד לתחזוקה. הם אינם צורכים מים, אינם נדרשים לאור שמש ישיר ומשתלבים בשגרת הניקיון בבית. הודות למשקלם קל להזיז אותם ממקום למקום ולשנות את העיצוב בהתאם לצורך. קיים מבחר רחב של צמחייה מלאכותית אשר תגוון כל אזור שתבחרו.

לסיכום, כיום באמצעות צמחייה מלאכותית ניתן לשדרג כל דירת מגורים בקלות ובפשטות. רכישה של שלושה או ארבעה עצים או עציצים לצד פרחים מלאכותיים תמלא לכם את הבית ותפתח לכם את הלב.

דילוג לתוכן