הכי מרגש לקבל פרחים ליום הולדת!

תוכן ענינים

בחיים, יש אינספור רגעים מרגשים שגורמים לנו לפרץ רגשות. לידה של בייבי חדש, חתונה של אוהבים, הישג יוצא דופן ועוד רבים וטובים.

אך ישנו יום אחד ומיוחד, שכל אחד מאיתנו חווה באופן קבוע, פעם אחת בשנה. זהו יום בו כל האוהבים שלנו מתכנסים עבורנו, בצורה כזו או אחרת, להביע כמה הם אוהבים אותנו וכמה טוב שאנו נמצאים בחייהם.

חלקנו אוהבים את היום הזה וחלקנו קצת רוצים לברוח ממנו. כך או כך, יום ההולדת שלנו הוא יום מיוחד מלא ברגש שלפעמים קצת קשה לבטא במילים.

דרך קסומה ועתיקת יומין, להביע רגש עז, מלא באהבה וחיבוק עוטף, היא באמצעות פריחת הטבע המסמלת חיים, ססגוניות, צמיחה ויופי אינסופי.

לכל פרח יש את סגולותיו הייחודיות הטמונות בצבעו, ריחו ובאופן פריחתו, כך שבפעם הבאה שאהובכם חוגג את יום הולדתו, תוכלו לרגש אותו במיוחד באמצעות בחירת זר פרחים ליום הולדת המתאים בדיוק לאופיו ולברכות אותן תרצו לאחל לו.

לא תאמינו כמה תצליחו לרגש, במיוחד אם תעשו משלוח בהפתעה! וכדי שתבחרו את הפרח הנכון, הכנו לכם רשימת פרחים מובילים יפיפיים ומשמעותם.

פרחים ליום הולדת, עלי דפנה

משמעות הפרחים הפופולריים

ורד: הפרח המוכר והאהוב שקיבל את שמו בשל צבעו הוורדרד. מעבר להיותו פרח אצילי ויפה במיוחד למראה, הורד מסמל אהבה, תשוקה ומשיכה.

גרברה: הגרברה הינו פרח מגוון מאוד בצבעיו וצורתו. שילוב פרחים מסוג זה בזר פרחים מקנה למקבלו תחושת התעודדות ואנרגיות חיוביות. הפרח מסמל שמחה ואושר.

שושן צחור: השושן הצחור הינו בעל מראה נקי וקלאסי הודות לפריחתו הלבנה. השושן הצחור מסמל: טוהר, תמימות ומסירות.

חיננית: החיננית הינו פרח מיוחד שנפתח כל בוקר מחדש המסמל התחלות חדשות, אימהות וחמימות.

חרצית: החרצית הינו פרח מיוחד כיוון שמגיע במגוון גדלים וצבעים. פריחתו מרהיבה ומסמלת אופטימיות, אושר ואריכות ימים.

נורית: הנורית ידועה בברק בעלי הכותרת שלה ופרחיה יכולים להיות לבנים, אדומים או צהובים- צבעי האש. הנורית מסמלת ניקיון וסדר.

גיבסנית: הגיבסנית נראה כצמח יבש בעל פריחה לבנה ומשמש כתוספת למרבית זרי הפרחים כיוון שמסמל אהבה ללא תנאים.

סייפן: פרח מיוחד בעל צורה המזכירה חרב ובעל צבע סגלגל מרהיב. הפרח מסמל כבוד, כוח ויושרה.

פרחים ליום הולדת, עלי דפנה

איך בוחרים את הפרחים הנכונים?

לאחר היכרות עם משמעות הפרחים השונים, יותר קל לנו לבחור את הפרחים הנכונים לאהוב שלנו. אך עדיין, ישנם כמה דברים קטנים בדרך שכדאי לשים אליהם לב.

צבע הפרחים: לכולנו יש חבר או שניים שיש להם צבע שהוא פשוט טאבו. אתם יודעים על מה אנחנו מדברים.. אז כדאי שגם בבחירת הפרחים שלנו, לא נשכח את העובדה הזו ואף נביא צבעים שהמקבל פשוט אוהב. זה בטוח ירים לו את האווירה.

גיל המקבל: יש לנו אהובים צעירים ומבוגרים כאחד. לכל גיל, יש את הפרחים המתאימים לו. למבוגרים, המשמעות תהיה של כבוד, אהדה, מסירות ואהבה- זאת נמצא גם ב זרי פרחים ליום הולדת וגם בעציצים.

אצל הצעירים, שהרבה פעמים חוגגים את היום המיוחד הזה במסיבות מרובות משתתפים ואוהבים להיות במרכז העניינים, לצד זר יום הולדת, יתאים מאוד זר לראש יום הולדת- פרחים לראש, המגיעים במגוון צבעים וגדלים. ככה, הם יוכלו להשוויץ לעיניי כל בפריחה שקיבלו.

אם גם אתם רוצים להפתיע את הקרובים אליכם ביום ההולדת הקרב ובא, כנסו אלינו לעלי דפנה וניתן לכם את הייעוץ המושלם!

והכי חשוב, שיהיה המון המון מזל טוב!

דילוג לתוכן