הדבר הבא במתנות לבית – צמחיה מלאכותית

תוכן ענינים

צמחיה מלאכותית, עלי דפנה

מתארחים בחג? מוזמנים לחנוכת בית? או שאתם מתארחים פעם ראשונה בבית חברים או משפחה ואתם מתלבטים מה לקנות מתנה. אולי תשקלו לתת כמתנה למארחים כלי מעוצב עם צמחיה מלאכותית?
אז לפני שתשללו, כדאי שתדעו שאחד הטרנדים החמים בתחום עיצוב הבית הוא צמחיה ירוקה שאינה טבעית, הנראית תמיד רעננה ומשדרת מראה טבעי ומעוצב במינימום השקעה.
דשא סינטטי כבר נפוץ מאוד בגינות וחצרות ומשמש לכיסוי שטחי חוץ גדולים מאוד, אז מדוע לא להשתמש בצמחיה מלאכותית לבית?
צמחיה מלאכותית לבית – המתנה המושלמת
המגוון של הצמחייה המלאכותית הוא גדול מאד, עציצים, שיחים, קקטוסים בגדלים שונים אשר עשויים ממשי או מפלסטיק ונראים ממש כמו הדבר האמיתי. צמחיה מלאכותית לבית משולבת בכלי או בכד מעוצב ומעניין יכולים לשמש כמתנה המושלמת.
תוכלו להגיע עם מתנה מעוצבת, אך גם שימושית לאורך זמן, נוחה לתחזוקה ושאינה נובלת במקום זר פרחים או מארז של שוקולד ולקצור מחמאות על העיצוב והרעיון.
יתרונות בהצבת צמחיה מלאכותית לבית
יצירת אווירה. צמחיה בבית יוצרת אווירה חמימה וביתית ומשפיעה לטובה על מצב הרוח.
חסכון. בהצבת צמחיה מלאכותית תחסכו בהוצאות מים מכיוון שהצמחייה אינה זקוקה להשקייה. בנוסף, תחסכו בהוצאות ובזמן הדרוש לטיפול, דישון ואחזקה. מלבד ניקוי מאבק אין צורך בטיפול כלל.
נוחות והתאמה. הצמחייה מתאימה לכל בית, גם לבית שאין בו מספיק אור או במקומות שצמחייה טבעית לא מחזיקה מעמד. היא נשארת רעננה לאורך זמן, ירוקה ופורחת כל השנה. הצמחייה אינה נובלת ואם אתם נעדרים מהבית אין צורך לבקש מחבר או בן משפחה לדאוג לצמחיה.


מה עוד אפשר לעשות עם צמחיה מלאכותית לבית?
תוכלו להשתמש בצמחיה מלאכותית בשילוב עם תאורה מתאימה ולהפוך פינה ריקה ומשעממת בבית לפינה אלגנטית ומטופחת ולמוקד שימשוך את תשומת לב המבקרים בבית.
המגוון העצום של הצמחים מאפשר לתכנן קירות ואזורים ירוקים ברחבי הבית ובשילוב עם אביזרים דקורטיביים. קיימים קירות ירוקים מוכנים אשר יכולים לשמש כקירות הפרדה בין חללים בבית. פתרון קל, אסתטי, ללא בניה ולכלוך מיותר.
איך מתחזקים צמחיה מלאכותית לבית?
נקו מאבק בתדירות גבוהה. הכניסו לשגרת ניקיון הבית, שגרת ניקיון של הצמחייה המלאכותית כל חודש או חודשיים או תדירות אחרת המתאימה לקצב צבירת האבק במקום בו היא מונחת.
הרחיקו מאזורים אליהם מגיעות קרני השמש. תנו עדיפות להעמדת צמחיה במקומות מוצלים. קרינת השמש עלולה לגרום לדהיית הצבעים המקוריים ולבלאי גבוה של הצמחייה המלאכותית.
הרחיקו את הצמחייה מאדמה וצמחיה טבעית. צמחיה או אדמה טבעית מושכת חרקים. שילוב בין מלאכותי וטבעי עלול לגרום להגעת חרקים גם לצמחיה המלאכותית.
לסיכום, צמחיה מלאכותית היא הדבר הבא במתנות לבית, בצד עיצוב ויופי יש גם נוחות וחיסכון ומבחר דגמים וסוגים לפי טעמכם האישי.

דילוג לתוכן